Customer Service Center van Arend Auto

Telefonische bereikbaarheid

Het telefonische contact wat u als klant met ons heeft is voor ons zeer belangrijk. Om deze reden hebben wij onze telefonische dienstverlening onlangs gewijzigd. Om u op een snelle en juiste wijze te woord te staan hebben wij een Customer Service Center opgericht. Hier komen alle telefoongesprekken binnen en garanderen wij dat we de telefoon snel zullen beantwoorden. Onze collega's vernemen graag waar u voor belt en verbinden u vervolgens door met de juiste persoon of afdeling. Wanneer u belt voor een afspraak in onze werkplaats kunnen deze direct worden ingepland bij de vestiging van uw keuze. Snel en gemakkelijk. Telefonisch zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 07.30 tot 18u. Op zaterdag zijn we bereikbaar van 9 tot 17u.

Online contact

Ons Customer Service Centre zorgt niet uitsluitend voor een goede telefonische bereikbaarheid bij Arend Auto maar helpt u ook online. Wanneer u een aanvraag indient voor bijvoorbeeld een offerte, een voorraad auto of online inplannen van een werkplaatsafspraak, dan zullen onze collega's van het Customer Service Centre tussen 8u en 18u binnen 2 uur contact met u opnemen. Tijdens dit contact zullen wij uw wensen verder inventariseren zodat wij u optimaal van dienst kunnen zijn.

Verbeteren

Omdat wij graag willen weten hoe u onze dienstverlening ervaart willen wij u vragen dit met ons te delen. Hiermee zullen wij onze dienstverlening verbeteren zodat u de kwaliteit krijgt die u verdiend. 

Heeft u op- en/of aanmerkingen om onze dienstverlening te verbeteren dan vernemen wij deze graag via deze link.

Graag tot ziens bij Arend Auto!