10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
Diana Feijtel-Muzyka
Woonplaats: 
OSS
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
Philip de Groot
Woonplaats: 
's-Hertogenbosch
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
Top
7,7
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Prijs/kwaliteit: 
7
Naam: 
E.G.G. Lowe
Woonplaats: 
VUGHT
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
Goede ontvangst en goede communicatie tussen de garage en klant.
8,0
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Prijs/kwaliteit: 
8
Naam: 
Henny van der Linden
Woonplaats: 
KERKDRIEL
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
8,0
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Prijs/kwaliteit: 
8
Naam: 
Henny van der Linden
Woonplaats: 
KERKDRIEL
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
6,0
Service: 
7
Deskundigheid: 
7
Prijs/kwaliteit: 
4
Naam: 
Bianca Usala
Woonplaats: 
Rosmalen
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
6,0
Service: 
7
Deskundigheid: 
7
Prijs/kwaliteit: 
4
Naam: 
Bianca Usala
Woonplaats: 
Rosmalen
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
9,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
7
Naam: 
M.H. Konijnenburg
Woonplaats: 
BEST
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
Uitstekende geholpen. Ondanks de drukte toch snel gerepareerd.

Het feit dat tegenwoordig met een centraal telefoonnummer voor alle Arend vestigingen gewerkt wordt is waardeloos. Zeker als je als klant bekend bent bij de vestiging Eindhoven, geeft zo'n telefoon ingang een onpersoonlijk gevoel. Na wat doorvragen wordt je uiteindelijk wel doorverbonden met de juiste (bekende) personen.
Mijn voorkeur is om direct de vestiging Eindhoven te kunnen bellen. Er is geen enkele reden om naar een andere vestiging te willen als je daar niet bekend bent.
9,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
7
Naam: 
M.H. Konijnenburg
Woonplaats: 
BEST
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
Uitstekende geholpen. Ondanks de drukte toch snel gerepareerd.

Het feit dat tegenwoordig met een centraal telefoonnummer voor alle Arend vestigingen gewerkt wordt is waardeloos. Zeker als je als klant bekend bent bij de vestiging Eindhoven, geeft zo'n telefoon ingang een onpersoonlijk gevoel. Na wat doorvragen wordt je uiteindelijk wel doorverbonden met de juiste (bekende) personen.
Mijn voorkeur is om direct de vestiging Eindhoven te kunnen bellen. Er is geen enkele reden om naar een andere vestiging te willen als je daar niet bekend bent.
7,5
Service: 
8
Deskundigheid: 
7
Naam: 
Tilly van Oossanen
Woonplaats: 
PURMEREND
Reden bezoek: 
Andere reden
Aanbeveling: 
Ja
Ik ben bij Arend in Purmerend geweest en ben daar goed geholpen door een meneer van de werkplaats
9,0
Service: 
9
Deskundigheid: 
9
Naam: 
Igor Doreleijers
Woonplaats: 
Eindhoven
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
9,0
Service: 
9
Deskundigheid: 
9
Naam: 
Igor Doreleijers
Woonplaats: 
Eindhoven
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja