7,0
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Prijs/kwaliteit: 
5
Naam: 
Piet Hoefnagels
Woonplaats: 
LITHOIJEN
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
J.I.D. van Helfteren
Woonplaats: 
Tilburg
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
6,0
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Prijs/kwaliteit: 
2
Naam: 
MAA Molenaar
Woonplaats: 
KROMMENIE
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
Door allerlei veranderingen niet of heel moeilijk om contact te krijgen. Personeel wil wel maar techniek niet.
Daarbij vind ik het onderhoud heel duur, elk jaar een dure service beurt bij een auto die geen 8000 km per jaar rijdt....
6,7
Service: 
6
Deskundigheid: 
6
Prijs/kwaliteit: 
8
Naam: 
José Rovers
Woonplaats: 
VUGHT
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
9-7, om 10:00u is mijn Twingo door hulpdiensten opgehaald en bij Arend gebracht voor reparatie.
Ik heb om 12:30 naar Arend gebeld met de vraag of ik voor een leenauto in aanmerking kwam.
Het antwoord was de auto gaat zo naar de werkplaats en als de reparatie binnen anderhalf uur klaar is heeft u daar geen recht op.
Verder niets meer vernomen die dag
10-7 gebeld, men kon mij niets zeggen want er was een storing met KPN en men kon de handleiding niet downloaden.
's middags om 14:15 gebeld dat er een nieuwe computer werd besteld en dat mijn auto pas de volgende dag klaar zou zijn, nog gevraagd of ze er bijtijds aan kunnen beginnen maar dit ging niet.
11-7 om 14:30 gebeld dat mijn auto om 16;00 klaar zou zijn
Ik heb dus 3 dagen zonder auto gezeten terwijl maandag gezegd werd dat het misschien anderhalf uur zou duren
13-7 gebeld dat mijn reservesleutel niet gesynchroniseerd zou zijn, of ik hier voor langs wil komen.
17-7 gebeld dat men geen contact met mij kon krijgen, het was 9-7, 11-7 en 13-7 geprobeerd, maar niet gelukt.
Toen ik hier over terug belde kreeg ik te horen dat mijn formulier in het verkeerde bakje lag??
6,7
Service: 
6
Deskundigheid: 
6
Prijs/kwaliteit: 
8
Naam: 
José Rovers
Woonplaats: 
VUGHT
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
9-7, om 10:00u is mijn Twingo door hulpdiensten opgehaald en bij Arend gebracht voor reparatie.
Ik heb om 12:30 naar Arend gebeld met de vraag of ik voor een leenauto in aanmerking kwam.
Het antwoord was de auto gaat zo naar de werkplaats en als de reparatie binnen anderhalf uur klaar is heeft u daar geen recht op.
Verder niets meer vernomen die dag
10-7 gebeld, men kon mij niets zeggen want er was een storing met KPN en men kon de handleiding niet downloaden.
's middags om 14:15 gebeld dat er een nieuwe computer werd besteld en dat mijn auto pas de volgende dag klaar zou zijn, nog gevraagd of ze er bijtijds aan kunnen beginnen maar dit ging niet.
11-7 om 14:30 gebeld dat mijn auto om 16;00 klaar zou zijn
Ik heb dus 3 dagen zonder auto gezeten terwijl maandag gezegd werd dat het misschien anderhalf uur zou duren
13-7 gebeld dat mijn reservesleutel niet gesynchroniseerd zou zijn, of ik hier voor langs wil komen.
17-7 gebeld dat men geen contact met mij kon krijgen, het was 9-7, 11-7 en 13-7 geprobeerd, maar niet gelukt.
Toen ik hier over terug belde kreeg ik te horen dat mijn formulier in het verkeerde bakje lag??
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
C. Wanders
Woonplaats: 
 Nijmegen
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
C. Wanders
Woonplaats: 
 Nijmegen
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
8,0
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Naam: 
T.A.J. Klijs
Woonplaats: 
VELDHOVEN
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
Goed
8,0
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Naam: 
T.A.J. Klijs
Woonplaats: 
VELDHOVEN
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja
Goed
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
Dhr./mevr. van Esch
Woonplaats: 
OISTERWIJK
Reden bezoek: 
Aankoop onderdelen en/of accessoires
Aanbeveling: 
Ja
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
Dhr./mevr. Meeuwissen
Woonplaats: 
OSS
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
Dhr./mevr. van Valen
Woonplaats: 
GELDROP
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja