10,0
Service: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
  Stevenhaagen
Woonplaats: 
Purmerend
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
8,7
Service: 
9
Deskundigheid: 
9
Prijs/kwaliteit: 
8
Naam: 
R.T.H.M. Dordregter
Woonplaats: 
PURMEREND
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
P. van der Klooster
Woonplaats: 
Middenbeemster
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
correct en probleemloos verlopen afspraak.
8,0
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Naam: 
P.P. Nijman
Woonplaats: 
Amsterdam
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
K. Nannis
Woonplaats: 
PURMEREND
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
Nu al twee jaar een zeer tevreden klant, of het nu gaat om de verkoop, de werkplaats of service... allemaal prima in orde.
2,0
Service: 
2
Naam: 
H.S. Schrawangen
Woonplaats: 
Purmerend
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
Ik vind het fijn dat ik in de gelegenheid word gesteld een beoordeling te geven aangezien ik de gang van zaken rondom deze afspraak als zeer slecht heb ervaren.
Het systeem voor het maken van een afspraak is een ware crime.

Gegeven vooraf: het gaat hier om een afspraak voor een, in mijn ogen, relatief eenvoudige wintercheck. Geen complex vraagstuk.

In eerste instantie heb ik telefonisch een afspraak gemaakt voor woensdag 21 november. Tijdens het maken van deze afspraak ben ik doorverbonden van de ene naar de andere medewerker, moest ik teruggebeld worden, samengevat een hoop gedoe.

Vervolgens was ik door eigen toedoen genoodzaakt deze afspraak te verplaatsen.
Het contact verliep deze keer zo mogelijk nog moeizamer dan de eerste keer. Wederom werd ik diverse keren doorverbonden. Ik werd zelfs doorverbonden met een medewerker van de Mercedes die zelf ook erg ongelukkig was met de situatie.
Uiteindelijk kreeg ik, tot mijn grote verbazing en frustratie, te horen dat er geen afspraak ingepland stond op woensdag 21 november.
De eerstvolgende mogelijkheid voor een nieuwe afspraak was op maandag 3 december.
Hiervan heb ik per mail ook een keurige bevestiging gekregen zoals door de medewerker was aangegeven.

Om de chaos compleet te maken kreeg mijn vriend afgelopen maandag te horen dat er geen afspraak ingepland stond. Uiteindelijk is hij, na aandringen, alsnog geholpen. De betreffende manager van de werkplaats vervulde hierbij een zeer klantonvriendelijk rol. Het gevoel werd gegeven dat de het doorgang vinden van de afspraak een geste was. Dat er een fout was gemaakt werd niet toegegeven.

Om het verhaal af te maken vond de betreffende manager van de werkplaats het gepast om ten overstaan van aanwezigen (op zeer ongepaste wijze) een discussie met een klant te voeren en daarmee te laten blijken dat hij zijn rol als visitekaartje van Renault duidelijk niet heeft begrepen. Los van het feit of het gelijk aan zijn zijde had.

Als deze situatie niet wijzigt (het verbeteren van het proces omtrent het maken van afspraken en de klantvriendelijkheid van uw medewerkers) dan zie ik mij genoodzaakt mijn auto ergens anders naartoe te brengen voor onderhoud.
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
P. van der Klooster
Woonplaats: 
Middenbeemster
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
goed; zie onder
9,7
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
9
Naam: 
V. Middelman
Woonplaats: 
Landsmeeer
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
Alles is goed verlopen, alleen geen terugkoppeling \bevestiging gehad van de, via internet gemaakte werkplaatsafspraak dit stond wel in de mail, het is wel altijd fijn dat ik mijn auto gewassen terug krijg.
7,0
Service: 
7
Deskundigheid: 
7
Prijs/kwaliteit: 
7
Naam: 
J. Bank
Woonplaats: 
WORMER
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
9,0
Service: 
9
Deskundigheid: 
9
Prijs/kwaliteit: 
9
Naam: 
P. Steentjes
Woonplaats: 
SLOOTDORP
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
We hadden online een afspraak gemaakt om 13:00 uur maar kregen een mail voor 08:00 u. Telefonisch is dit rechtgetrokken.

Daarnaast hadden we twee leenfietsen gevraagd, er was er maar 1 beschikbaar
7,3
Service: 
7
Deskundigheid: 
7
Prijs/kwaliteit: 
8
Naam: 
J. Bank
Woonplaats: 
WORMER
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Ja
9,0
Service: 
9
Deskundigheid: 
9
Naam: 
G.C.D Bijdemast
Woonplaats: 
PURMEREND
Reden bezoek: 
Reparatie en/of schadeherstel
Aanbeveling: 
Ja